Tisdag 110712

Idag har det varit en hyfsat lugn dag. Jag vaknade vid nio-tiden och då hade även Leo vaknat. Vi gick upp och tittade lite på barnprogram och sen blev det frukost. Hade planerat att gå upp lite tidigare idag för att hinna med en promenad. Men jag kände mer för att sova. Sov inte alls bra natten före, och jag fungerar inte om jag inte får den sömn jag behöver. Men imorgon kanske man skulle ge sig ut en vända?
  Idag på förmiddagen kom mitt kusinbarn och hälsade på oss. Jag och Leo hade bakat smarriga polly-muffins till fikat. Gott - men onyttigt! Men dom kalorierna gjorde jag nog av med när jag jobbade idag, har gått och gått! :)
  Funderar om jag ska be min sambo att koppla in Tv:n och en DVD - spelare till sovrummet så jag kan köra lite pass här hemma. Köpte tre st träningsdvd:er för ett tag sen som är roliga men jobbiga!
För jag måste komma igång med träningen igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback