Helgen

Att i helgen har jag verkligen haft fullt upp..Och jag är så trött just nu, så snart blir det att sova.
Men en snabb uppdatering vad som har hänt.
  I fredags "jobbade" jag till 18.00 - sen gick jag hem och sen hade vi lite fredagsmys, jag Leo och Erik. Senare på kvällen kom min vän M hit en sväng.
  I Lördags for jag till min vän S i Norrköping. Var verkligen jättekul att ses igen, var ett väldigt bra tag sen. Vi fikade och pratade! :) Sen åkte jag hem på kvällen, blev även en snabb liten sväng bort till min vän A. Så på kvällen när jag skulle natta Leo så somnade jag själv när han hade somnat. Vaknar upp en timme senare och fattar ingenting. Och vad svårt det är att somna om sen vill jag meddela! : /
  Idag så har vi varit hos min svärmor och hennes sambo och ätit god mat.
Har fart runt hela helgen, och imorgon börjar jag tidigt igen.

Efter vi hade kommit hem nu ikväll så ställde jag mig och sorterade mina kläder. Har även en hög med kläder som fortfarande är för små. Men jag passade på att testa ett par byxor som jag köpte i Ullared för ca 4 år sen, som har varit för små och är A L D R I G använda. Och till min förvåning - Jag kom i dom där byxorna idag! Hahaha! Äntligen! :) Woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback