Dagarna springer iväg

Det är redan onsdag idag. När skrev jag sist? Hmf. Oj! I helgen senast.
  Då ska vi se vad vi har gjort - varit på praktiken. :)
Igår började jag sent, så då var jag en sväng hos min vän A och tog en kopp kaffe. Sen gick jag hem och åt frukost. Sen hade jag lite tid över att testa lite mer kläder som jag inte kunnat ha - jag blev rent ut sagt chockad! Vad har hänt med min kropp? Jag kunde ha nästan allihop, och då är det kläder som jag kanske har använt en gång för ca 5 år sen...Men ändå tycker jag att jag ser lika "stor" ut. Lustigt det där.
  Idag jobbade jag till halv - åtta och imorgon börjar jag tidigt. Så bäst att snart lägga sig i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback