Snart helg

Om några timmar är det helg. Tjoohoo! :) Men först ska jag till praktiken.
  Igårfick jag göra ett undervattensprov. Det vill säga att jag fick simma en längd, simma med en livboj en längd, sen hämta en docka på botten, sen simma tillbaka en längd. Den där dockan var tyngre än vad jag trodde. Jag var helt slut sen! Visst jag hade kunnat ta det lungt, men det jag gjorde jag nog inte :)
  På kvällen var vi och kollade på en ny lägenhet, en mindre MEN då får vi en "stor" balkong, ja den var inte liten iallefall. Så om 4 mån blir det flytt. Jag satt igårkväll och försökte fundera vad vi ska ha alla möbler, jag konstaterad snabbt att vår gästsoffa kommer bli ett problem. Hmm!?? :S
Nehe nu ska jag busa med min son ett tag innan det är dags för dagsi! :)


Kommentarer
Postat av: Jannica

Såg din blogg hos din syster, grymt :)

2011-02-20 @ 20:59:39
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback