Vad!!

Är sur!!!! Väge mig idag på morgon, och nu har jag istället gått upp lite mer än ett kilo!?? Vad f*n!
Jag har ätit bra, jag har praktiserat och rört på mig, antagligen behövdes det mer. Jag är sur sur sur! Så då får jag dra ner ännu mer och ännu mer motion!!  Idag är det fredag och idag är jag hemma med plutt som har fått en ny förkyldning. : /
 Så anledningen till att jag har bloggat lite dåligt är att jag har praktiserat och inte haft så mycket tid över till datorn.
>Har även tagit bilder på mig både framifrån och sidan så jag har något att jämföra med om några kilo till. Phuu det är svårare än jag trodde det här! Måste kämpa ännu mer!!! Jag ska, jag vill, jag kan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback