Onsdag

Ledsen att jag inte uppdaterar något vidare, men ibland räcker tiden inte riktigt till. Idag har det varit fullt upp, och jag ska snart lägga mig i ett varmt bad.
  Idag lämnade jag plutt på dagis, sa "hej då" när han skulle ut och leka, sen smög jag mig in igen för jag skulle på utvecklings - samtal. Är en mycket stolt mamma till min lille plutt! :) Allt går jättebra på förskolan.
  Efter det var det bara att packa väskan och gå vidare till praktiken. När jag skulle klä om upptäckte jag att jag hade glömt mina byxor!!! : / Så har fått gå i jeans-leggins idag, inget vidare ALLS! 
  Lite senare körde jag ett arobics - pass + styrka - Var helt slut efter det!
  Kommer hem, äter mat, en kopp kaffe, busar med plutt, och nu sitter jag här.
Och nu ska jag bada! Hej så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback